Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Σπ. Γιαννουλάτος: Έχω υποβάλει την παραίτηση μου!



Στις 7 Μαΐου 2015, γράφαμε σε αυτό το blog μεταξύ άλλων και τα εξής:
  • «Δεν λειτουργεί με στοιχειώδη συλλογικότητα, συνεκτικότητα και αλληλεγγύη η δημοτική αρχή σε όλα τα επίπεδα και οι συνέπειες είναι ορατές δια γυμνού οφθαλμού.
  • Δεν λειτουργεί η δημοτική παράταξη της πλειοψηφίας, που θα μπορούσε να εισφέρει καθοριστικά στη σύνθεση και ομογενοποίηση των απόψεων, προς όφελος του δημοτικού έργου. Με αποτέλεσμα οι υπόγειες φυγόκεντρες δυνάμεις να κινδυνεύουν να τινάξουν στον αέρα τη συνοχή της».
Και να που ήρθαν τα γεγονότα στο δημοτικό συμβούλιο της 19ης Μαΐου 2015 να επιβεβαιώσουν με δραματικό τρόπο τις επισημάνσεις αυτές. Δεν θα αναφερθούμε εδώ στα γεγονότα καθευατά, μιας και το ρεπορτάζ της  Οδού  Διονύσου (http://www.odosdionysou.gr/) είναι εξόχως αναλυτικό και αποκαλυπτικό. Ούτε επιχαίρουμε γι΄αυτή την επιβεβαίωση των εκτιμήσεων μας. Αντίθετα, μας προκαλεί λύπη αυτή η θλιβερή εικόνα του δημοτικού συμβουλίου που εκπέμπεται προς τα έξω. Κι εδώ η ευθύνη βαραίνει εξίσου τόσο την πλειοψηφία, όσο και την μειοψηφία. Μικροκομματικά παιχνίδια και άγονες στρατηγικές δεν έχουν θέση.

Μια από τις παράπλευρες απώλειες από τα χθεσινά γεγονότα είναι και η παραίτηση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Σπύρου Γιαννουλάτου. Ο Πρόεδρος σε αποκλειστική δήλωση του στο  www. edionysos.gr  δηλώνει τα εξής (οι υπογραμμίσεις δικές μας):
«Είναι αλήθεια ότι χθες, μετά από μία ιδιαίτερα ατυχή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, υπέβαλλα την παραίτησή μου προς το Δήμαρχο Διονύση Ζαμάνη.

Για την αποφυγή οποιασδήποτε παρερμηνείας ή απόπειρας διαστρέβλωσης της πραγματικότητας, θέλω να υπογραμμίσω  ότι εξακολουθώ και στηρίζω το Δήμαρχο και τη διοίκηση.

Από την άλλη πλευρά, δηλώνω ότι σε ότι αφορά το πρόσωπό μου δεν πρόκειται να επιτρέψω στο εξής να μετατραπεί σε μπάχαλο το Δημοτικό Συμβούλιο, επειδή ορισμένοι δημοτικοί σύμβουλοι -λίγοι ευτυχώς- τόσο της πλειοψηφίας όσο και της μειοψηφίας, επιθυμούν να παρεμβαίνουν συνεχώς και χωρίς μέτρο, καταστρατηγώντας προκλητικά τον Κανονισμό του Δημοτικού Συμβουλίου και εν τέλει υποβαθμίζοντας τη λειτουργία του.

Ο Δήμαρχος μου ζήτησε πράγματι να ανακαλέσω την παραίτησή μου. Δηλώνω ότι δεν έχω λάβει την τελική μου απόφαση και είμαι ακόμη πάρα πολύ απογοητευμένος.

Σε κάθε περίπτωση, θέλω να διευκρινίσω ότι δεν είμαι διατεθειμένος να αλλάξω τη στάση μου, ιδιαίτερα στην περίπτωση που δεν ληφθούν τα κατάλληλα μηνύματα από ορισμένους. Άλλωστε, με τα δημοτικά πράγματα ασχολήθηκα όχι για να βγάλω χρήματα, καθώς είναι γνωστό ότι όχι μόνο δεν λαμβάνω ούτε ένα ευρώ για τις υπηρεσίες μου αλλά αντίθετα ξοδεύω και από την τσέπη μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου