Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Αποχώρηση του Παναγιώτη Σταθόπουλου

Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
Κωνσταντίνος  Καβάφης

Σεβόμενος τις αρχές και τις αξίες μου
κι επειδή έμαθα να ταυτίζω στην πολιτική μου διαδρομή
την  Ηθική με την Πολιτική
σας ανακοινώνω την αποχώρηση μου όχι από την παράταξη
Συμμαχία για τον Πολίτη αλλά από την Ενωτική Πρωτοβουλία.
Δεν προτίθεμαι για κανέναν λόγο και έναντι οιουδήποτε τιμήματος να γίνω συνένοχος στην αυτοκτονική πορεία, που εγκαινιάστηκε απόψε.
Η απόφαση μου αυτή είναι οριστική και αμετάκλητη.

Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου
για τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε μαζί.


Παναγιώτης Μ. Σταθόπουλος
Πρώην υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου & Δημοσίων Σχέσεων
Σύμβουλος Επικοινωνίας

04.03.2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου