Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Μαρία Ματοπούλου: Στηρίζω ως Δήμαρχο τον Διονύση Ζαμάνη



ΑΝΟΙΧΤΗ  ΕΠΙΣΤΟΛΗ

                                                                                               Άγιος Στέφανος,4 Μαΐου 2014

Φίλες & Φίλοι μου,
Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την μακρόχρονη αγάπη και εκτίμησή σας που εκφράζεται ως αμέριστη εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου και που αποτέλεσε τον μόνο λόγο παρακίνησής μου να συμμετέχω για πρώτη φορά σε Δημοτικές Εκλογές, και συγκεκριμένα αυτές της 18ης Μαΐου 2014.

Μου ζητήσατε να ασχοληθώ με τον Δήμο Διονύσου και να συνεχίσω το εθελοντικό μου έργο, όπως το γνωρίζετε άμεσα από την παραγωγική και δημιουργική θητεία μου στο Δ.Σ. του Πολιτιστικού & Πνευματικού Κέντρου Αγίου Στεφάνου, που άλλαξε τα πολιτιστικά δεδομένα της περιοχής μας με πλήθος Πολιτιστικές Εκδηλώσεις, Θεατρικές – Μουσικές Παραστάσεις, Ομιλίες, Επιστημονικές Ημερίδες, Σεμινάρια, Εργαστήρια & Ομάδες Τέχνης. Αναγνωρίζετε, επίσης, την πρωτοβουλία μου για την ίδρυση και λειτουργία του Κέντρου Διά Βίου Μάθησης και την Πιστοποίηση 350 συμπολιτών μας στις Νέες Τεχνολογίες με αξιοποίηση Ευρωπαϊκών κονδυλίων και χωρίς καμμία δαπάνη του Δήμου και των Δημοτών, πρωτοβουλία που αξιώνει και δυναμική συνέχεια και, όπως μου υπογραμμίσατε, λείπει σήμερα από την πόλη μας.  Μου υπενθυμίσατε, επίσης, τη συμβολή μου στο
Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Διονύσου καθώς και κάθε παιδαγωγική μου ενέργεια που στηρίζεται στον εθελοντισμό και που χρήζει θεσμοθέτησης και συνέχειας για το συμφέρον των δημοτών και ειδικά όσων έχουν πληγεί από την οικονομική κρίση το τελευταίο διάστημα.
 

Με εμπιστεύεστε, επίσης, ως μέλος της Επιτροπής Παιδείας του Δήμου Διονύσου για την επίλυση τρεχόντων ζητημάτων που αφορούν το «οξυγόνο» των σχολικών μονάδων της περιοχής μας σε μια εποχή συμπτύξεων, συγχωνεύσεων και καταργήσεων που αφορούν στον κάθε μικρό μας μαθητή και κάθε αξιόλογο συνάδελφο λειτουργό.

Σας ευχαριστώ θερμά και σας ενημερώνω ότι έκτακτοι οικογενειακοί λόγοι μου επέβαλαν να ανακαλέσω μόλις την υποβληθείσα υποψηφιότητά μου ως Δημοτικής Συμβούλου Διονύσου. Στηρίζω ως Δήμαρχο τον Διονύση Ζαμάνη, φίλο μου από τα Λυκειακά χρόνια στον Άγιο Στέφανο, νέο άνθρωπο, σοβαρό επαγγελματία και οικογενειάρχη με άριστο ήθος και έμφυτη ευγένεια. Πιστεύω ότι ο Διονύσης Ζαμάνης και το καλό του επιτελείο που θα προκύψει μετά τις εκλογές θα βοηθήσουν ουσιαστικά τον τόπο μας και την ανάπτυξη συνέργιας όλων των δυνάμεων για έναν ‘άλλο’ Δήμο που μας αξίζει. Σε αυτό το σκοπό συντάσσομαι ολόψυχα από την θέση του ενεργού πολίτη χωρίς καμμία ιδιοτέλεια, όπως με γνωρίζετε τόσα χρόνια με αφιλοκερδή προσφορά η οποία πρόσφατα τιμήθηκε και από τον όμιλο UNESCO

Επιφορτισμένη με την ευθύνη των χιλιάδων σταυρών προτίμησης με τους οποίους με έχετε τιμήσει στις Νομαρχιακές εκλογές του 2006, θα ήθελα να συστήσω σε κλίμα ήρεμης
προεκλογικής περιόδου να επικρατήσουν υγιή κριτήρια επιλογής προσώπων που θα
διαχειριστούν την τύχη  και,  κυρίως, τα οικονομικά του Δήμου μας. Δεν ψηφίζουμε τον συγγενή, τον φίλο, τον συνάδελφο, τον γνωστό, τον γείτονά μας, το «καλό παιδί», αν δεν έχει ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ότι: α) είναι ικανός να διαχειριστεί εξουσία υπέρ των κοινών συμφερόντων χωρίς κάθε είδους διακρίσεις, β) γνωρίζει και εφαρμόζει τον νόμο, γ) εργάζεται για τα κοινά, ενώ δεν είναι ανεπάγγελτος, δ) έχει αναπτύξει έστω μία εθελοντική δράση για την κάλυψη βασικών αναγκών των συμπολιτών του και ε) έχει επάρκεια γνώσεων που απαιτούνται στο πλαίσιο λειτουργίας ενός Ευρωπαϊκού, Καλλικρατικού Δήμου σήμερα.

Με εκτίμηση,

Μαρία  Ι.  Ματοπούλου

Φιλόλογος, Πολιτική Επιστήμων MSc. 
Επιμορφώτρια Εκπαιδευτικών 
Εμπειρογνώμων στην Ε.Ε.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου